vineri, 5 aprilie 2013

Prima mea scriere...

Astazi imi dau examenul de blogger- boy,''prima mea scriere'' asa cum spune si titlul, a inceput aici pe aceasta pagina alba cu doua randuri scrise cu negru.

Ma simt putin sub presiune stiind ca urmeaza ca cineva sa imi critice ''prima mea scriere...'',dar nu este nimic pentru ca e o persoana care imi inspira curaj sa explorez mai mult aceasta parte artistica a mea.''M-a luat ca din oala'' cum spune o veche vorba si m-a provocat la ''prima mea scriere'' .Mi-a creat blog-ul,mi-a dat inspiratie si felicitari pentru primul meu rand.

Cum primul meu rand?Am scris cateva randuri pana aici!!!?
.... Da, pentru ca banuiesc ca era mai curios decat mine ce o sa iasa. Pfuuu... credeam ca e mai usor sa scrii...nu este, dar e placut. Am impresia ca sunt la spovedanie, eu pacatosul si voi preotul. As vrea sa va zic tot, dar ceva ma retine si stiu ca e pacat sa nu iti recunosti pacatele ... pfuu..ce comparatie!!! Adevarul este ca nu am mai facut asta de multa , multa vreme chiar daca sunt o persoana cu frica de Dumnezeu. Am crescut si nu mai cred in preoti ,poate din cauza asta.

Bun, v-ati dat seama putin cam ce imi poate mintea. Sunt IulianAnghel si v-am prezentat prima mea scriere de la munca , printre clienti , sub presiune, dar cu o deosebita placere stiind ca imediat va fi citita de un prieten vechi. Criticul meu nr.1 Denis Ciumbargi.Multumesc!

Un comentariu:

  1. Primul rând este precum o mână așezată pe clanța unei uși. Până să te gândești dacă e bine să o deschizi, până să afli ce e de fapt dincolo de ea simți metalul rece al ei. Pe măsură ce întârzii cu mâna pe clanță metalul se încălzește și deja căldura ta, parte din tine, a încălzit un corp rece, străin.

    La fel este și cu a scrie, până să afli ce ușă deschizi, a minții, a inimii, încălzești pe cineva străin de tine. Poate acel cineva nici nu va deschide ușa ca să știi ce efect ai avut concret dar deja un pic de bine s-a întâmplat.

    Vei scrie pentru tine, pentru a vedea prin timp cine ai fost, când și cum ai fost. E spovedania ta față de tine și nu doar față de cititor.

    Pentru rânduri scrise între clienți, sub presiune, ceea ce ai făcut e bine, ai dat liber unei dorințe, de a scrie, să se realizeze.

    Bun venit Blogger-Boy, Iulian Anghel! :)

    RăspundețiȘtergere