joi, 11 aprilie 2013

Ingerii din iadul nostru...


,,Cineva acolo sus ne iubeste..."


      In viata reala parerile sunt impartite,iar unii oameni spun ca nu exista nimeni acolo sus. Altii spun ca Dumnezeu este singurul care are grija de noi si ca alta credinta nu ar trebui sa existe.

Totusi sunt si unii oameni care se afla la granita dintre cele doua pareri, oameni ce cred cu adevarat ca  ''cineva acolo sus ne iubeste'' Multi dintre noi am pierdut persoane dragi pe parcursul anilor, oameni pentru care stima si respectul nu au limite.

In viata, zilele sunt asezate intr-o balanta care niciodata nu este echilibrata. Atunci cand intalnim un hop de marimea unui munte parca , spunem ca suntem urmariti de ghinion si cum ghinionul nu vine niciodata singur, avem tendinta sa cedam.Ajungem fara nadejde si fara macar putina posibilitate de biruinta, dar totusi finalul nu este unul asa de tragic din fericire pentru unuii, iar pentru altii.... din pacate.................

Credinta.....credinta admite ca vom trece prin momente si momente care impart viata in doua, jumatate pe un taler al balantei ,iar cealalta jumatate pe celalalt taler. Greutati, crize si incercari de tot felul vor incerca sa ne faca traseul prin viata mult mai greu, cu toate astea nu trebuie sa ne oprim cu privirile asupra acestora, sa mergem mai departe pentru ca multi ingeri ne-au adus pana aici si ne-au dat puterea  sa privim mereu in sus.

O sa continui scrierea cu referire la propia-mi persoana pentru ca simtirile mele pentru cei de sus imi sunt cele mai cunoscute,
Nu de putine ori am intampinat greutati in viata si nu de putine ori l-am injurat pe Dumnezeu spunand ca numai El este vina.Nu ma consider o persoana norocoasa si totusi norocul m-a adus pana aici.

Noroc ca ma iubeste cineva acolo sus.

Spunem de multe ori ca EL nu exista,dar totusi cand panica ne apasa......"Doamne ajuta-ma!'' , e singura rugaminte fata de acea speranta desarta pe care o avem in corp din nastere si prin botez.

Alaturi de El se afla si ingerii nostri care ne-au parasit unul cate unul.Ei sunt acum acolo sus si ne privesc necontenit pentru a ne indruma viata si formarea morala intr-o directie care sa ne permita atunci cand va veni momentul , sa ajungem langa ei. Ei sunt ingerii din iadul nostru si noi vom fi ingerii din iadul unei alte generatii de oameni care se confrunta cu aceleasi probleme si greutati.

Pana atunci......Va iubesc acolo sus si stiu ca, speranta ca voi ma priviti, imi da putere sa merg mai departe si sa imi ating scopul pentru care am fost nascut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu