joi, 6 martie 2014

Cineva, mereu altceva

     


    Am vrut sa fiu cineva ca toata lumea, iar toata lumea sa fie ca mine....a intervenit ceva, eu.
    Am vrut sa fac ceva ca toata lumea, iar toata lumea sa faca ceva ca mine...tot eu.

 Cineva spunea sa fac ce simt fara sa regret, dar eu regret pentru ca nu am regret pentru ceea ce nu am facut si totusi era bine sa fi facut .

 Cineva a spus ca fraze alambicate pot fi spuse intr-un singur cuvant, dar totusi nevoia de a explica ceva te face sa scrii pagini intregi pentru a descrie cat mai bine vacantul loc lasat de neintelegerea sentimentului de neintelegere.

 Candva nu ma interesa de nimic si eram asa de inteles, iar acum cand fac totul pentru a fi inteles...

 Cum sa fac sa fiu un succes cu urmari?

 Cea mai mare problema a mea este ca pot face, dar pentru ce si pentru cine sunt lucruri care ar trebui sa umple vacantul loc neinteles.

'' Un succes fara urmari, nu este succes.''

 Mai ramane sa-mi dau seama de urmari si succesul va fi garantat....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu